.site-title, .site-description { position: absolute; clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px); } .main-navigation:not(.mobile-navigation) .primary-menu > li > a{ color: #blank; } .sidebar-open i{ background: #blank; }

Rzoszerzenie rzeczywistość w eventach

Skuteczne działania marketingowe przynoszą bardzo dobre skutki, ale osiągnięcie zamierzanego efektu nie należy do łatwych zadań. Reklamy atakują z każdej strony, a zainteresowanie nimi spada.

Eventy – nowy wymiar marketingu

Eventy są nowym wymiarem marketingu, które pozwalają potencjalnemu klientowi na bezpośredni kontakt z reklamowanym produktem. Cieszą się rosnącą popularnością, właściciele firm coraz częściej decydują  się na taką formę marketingu. Dzięki stosowaniu eventów można działać bezpośrednio na klienta i wywołać w nim pozytywne reakcje.

Eventy a modyfikowanie rzeczywistości

Eventy spotykają się na tej samej przestrzeni z rozszerzoną rzeczywistością (po angielsku augumented reality) oraz technologiami typu mobile2screen, które pozwalają na połączenie rzeczywistości wirtualnej z realnymi miejscami i wydarzeniami. Rozszerzona rzeczywistość sprawia dobre wrażenie i nie jest często spotykana na wielką skalę, więc daje możliwość spróbowania czegoś nowego. Wbrew pozorom taka rozrywka przyciąga nie tylko osoby młode, chętnie korzystają z takich nowinek osoby starsze, szczególnie ze względu na to, że nie sprawia ona większych problemów. W erze zwykłych i nudnych reklam rozszerzona rzeczywistość jest naprawdę ciekawym narzędziem. Wiele osób korzysta z możliwość interakcji z nowymi technologiami, a połączenie zabawy z marketingiem jest niezwykle skutecznym rozwiązaniem. Dla marketingowców duże wyzwanie stanowią najmłodsze pokolenia, które z technologią żyją na co dzień, nie ma ona przed nimi tajemnic, a obecne standardy społecznościowe sprawiają, że ciężko ich zaszokować czy zainteresować. Rozrywka, wyjątkowość i ciekawe rozwiązania są pożądane w gronie młodych konsumentów, a marketing musi tym zadaniom sprostać. Rozszerzona rzeczywistość to wciąż ciekawa nowość. Jej minusem może być jednak cena, która jest dosyć wysoka cena, ale korzyści płynące z takiej akcji marketingowej są naprawdę duże.

Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości

Jak można wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość? Na przykład podczas premiery nowej gry można wirtualną postać w ten sposób zaprezentować potencjalnym konsumentom. Wystarczy odpowiednia ilość miejsca, która posłuży do postawienia ekranu, a przechodnie będą mogli na nim zobaczyć się z wirtualnym bohaterem. Podobny sposób wykorzystywany jest przez producentów telewizorów, programów telewizyjnych, czy też przez linie lotnicze – w kilka chwil pozwalają przenieść się w inny świat i pokazują, jak ciekawe może być takie doświadczenie.

Technologia mobile2screen

Technologia mobile2screen zazwyczaj wykorzystywana jest w różnych grach. Aparat działa jak kamera i pozwala na osadzenie gry w realnym otoczeniu lub pozwala na dołączenie do większej grupy grających ludzi. Coraz częściej wykorzystuje się wirtualne billboardy, które pozwalają konsumentom na połączenie się z nimi przy pomocy aplikacji i na wpływanie na to, co się na nich dzieje poprzez grę. Gry nie są tylko domeną dzieci, to doskonałe narzędzie marketingowe, które zawsze przyciąga wielu zainteresowanych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *